احسان عزیزاحسان عزیز، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

احسان عشق مامان و بابا

لحظه ی دیدار

1392/7/21 1:58
نویسنده : ازاده
158 بازدید
اشتراک گذاری

واااااااااااااااااااااااااای خدای من کمتر از 4 ساعت دیگه مونده ، باورم نمیشه که فقط و فقط چند ساعت دیگه مونده تا پسر عزیزم رو بغل کنم ...........

کلی احساسهای متفاوت دارم که خیلی با هم فرق می کنن و هیچ وقت تو زندگیم این طوری نبودم که این حسها رو در یک لحظه واحد با هم داشته باشم ، حس شادی ، شعف ، هیجان ، دلهره ، ترس ، شادی ، غم ...........

 

پسر گلم  ، عزیز دلم  دیگه ساعتهای اخریه که تو دل مامان هستی و چند ساعت دیگه اون قدم های کوچولوت رو میزاری توی این دنیای خاکی ، تو دنیایی که من و بابایی بی صبرانه چشم به راهت هستیم . خوش میایی عزیزم و با اومدنت کلی شادی و خوشحالی به دلهامون میاری ..........

 

قدمت مبااااااااااااااااااااارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)